Келісілді

Директордың орынбасары 

ТЖ

Б. С. Тасбулатова

Бекітемін

ШҚО ББ «Бесқарағай колледжі»

КММ директоры

Р.Ж.Нургалиев

 

Психологиялық қызметтің 2020-2021 оқу жылына арналған

жұмыс жоспары

 

 

Бескарағай ауылы

2020 жыл

 

 2020 -2021 оқу жылына арналған «Бесқарағай колледжі» КММ де психологиялық қызметтің мақсаттары мен міңдеттері.

Психологиялық қызметтің мақсаты болып табылады оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік - психологиялық климат құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

 

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) оқушылардың жеке және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру; 
        2) Қарқынды дамып келе жатқан ақпараттық қоғамдағы студенттерге сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету; 
        3) Психологтың жеке басын педагогикалық зерттеу негізінде әр студентке жеке көзқарас беру; 
       4)Студенттердің шығармашылық әлеуетін дамыта отырып, психологиялық диагностика жүргізу; 
       5)Студенттердің психологиялық қиындықтары мен мәселелерін шешу үшін психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру; 
       6)Оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау; 
       7) Психологиялық мәселелерді шешуде және оқыту мен тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата аналар мен мұғалімдерге кеңес беру; 
       8) Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық педагогикалық құзыреттілігін арттыру. 

 

Психологиялық қызметтің бағыты:

  1. Психодиагностикалық;
    2 Түзетушілік және дамытушылық;            
  2. Кеңес беру;
  3. Тәрбиелік профилактикалық;
  4. Сарапшы;
  5. Ұйымдастырушылық әдістемелік.

 


Қызмет түрі

Оқиғалар

Курс

Мерзімдері

Ескерту

Психодиагностикалық жұмыс

1.     Студенттерді колледж жағдайына бейімдеу бірінші курс студенттеріне арналған бейімдеу сауалнамасы.

1

қыркүйек

 

 

2.     Суицидтік үрдістер қаупі бар студенттерді анықтау

1

қазан

 

 

3.     Интеллектуалды қабілеттер деңгейінің диагностикасы. (Темперамент типі)

1

қазан - қараша

 

 

4.     Адамның өзін -өзі бағалауын анықтау әдістемесінің деңгейі (Т.В.Дембо, С.Я.Рубинштейн)

1

қараша

 

 

5.     Бірінші курсты психодиагностикалық тексеру. (Назардың есте сақтау деңгейі)

1

қараша

желтоқсан

 

 

6.     Мазасыздық деңгейінің диагностикасы. (Спилберг или Стерляу)

1

желтоқсан

 

 

7.     Жанжалдарды басқару тәсілдерін анықтау (әдіс бойынша  К.Н.Томаса)

1

қантар

 

 

8.     Зиянды әдеттердің алды алу бойынша сауалнама.( нашақорлық алкоголизм темекі шегу).

1-3

ақпан

 

 

9.     Сауалнаманы қолдану арқылы оқушылардың агрессивті мінез құлқына бейімділікті анықтау  Басса-Дарки.

2

наурыз

 

 

10.  Студенттердің шиеленіс деңгейін экспресс әдіснамасын қолдану арқылы анықтау  В.А.Лещука.

2

наурыз

 

 

11.  Мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде студенттердің жеке басын диагностикалау. (депрессия деңгейі).

3

сәуір

 

 

12.  Бұзылу деңгейі.

3

сәуір

 

 

13.  Түлектердің стресс деңгейін анықтауға арналған тест.

3

мамыр

 

 

14.  Ата-аналар мен мұғалімдердің өтініштері бойынша оқушылардың терең диагностикасы.

1-3

бір жыл ішінде.

 

Түзету – дамыту жұмыстары

1.     Бейімделу кезеңінде студенттердің жеке және топтық кеңестерін өткізу.

1

бір жыл ішінде.

 

 

2.     Психолоиялық тренинг топты біріктіруге бағытталған.

1-3

қараша-желтоқсан

 

 

3.     Өз өзіне сенімділікті қалай дамытуға болатын психологиялық тренинг.

1-3

қаңтар

 

 

4.     Сынып цикл «Мен сені өмірді жақсы көремін.»

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

      5.  Студенттердегі девиантты мінез құлықты болдырмауға және түзетуге бағытталған түзету сабақтары:

-«Агрессивтіліктің алдын алу»

-«Эмоцияларыңызды қалай басқаруға болады»

-  Оқыту «Мен және»

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

 6. Емтиханға дайындық кезеңінде емтиханды күнделікті тәртіпте ұйымдастыруға дайындалудың ең жақсы әдісі қандай.

1-3

наурыз-мамыр

 

 

 7.  Оқушылармен түзету жұмыстары.       (диагностикалық нәтижелерге негізделген).

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

8.  Оқушылармен жеке және топтық сабақтар (сұраныс бойынша).

1-2

бір жыл ішінде.

 

 

 9.  Коледж тіркелген және тіркелген оқушылармен жеке жұмыс ИДН ге.

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

10.  Түзету сабағы «Мұғалімдер арасында эмоционалды күйіп қалудың алдын алу және түзету».

ИПР

келісім бойынша

 

 

11.  Мұғалімдерге психологиялық тренингтер өткізу.

ИПР

келісім бойынша

 

 

12. Жас мұғалімдермен жұмыс (сөйлесулер және кеңестер).

ИПР

Келісім бойынша

 

Консультациялық жұмыс

1.     Сауалнамалар мен психодиагностика нәтижелері бойынша кеңес беру.

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

2.     Ата аналарға отбасы тәрбиесі және ата ана мен бала қарым қатынасы бойынша кеңестер.

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

3.     Студенттердің қалауы бойынша және тәрбиелік психологтың бастамасымен жеке әңгімелер.

1-3

бір жыл ішінде.

 

 

4.     Оқытушыларға оқу процедурасы және колледж студенттерінің тұлғааралық қарым қатынасы бойынша кеңес беру.

1-3

бір жыл ішінде.

 

Тәрбиелік – профилактикалық жұмыс

1.     Педагогикалық кеңестерде сөйлеу.

ИПР

келісім бойынша

 

 

2.     Сынып және жалпы колледждерде ата аналар жиналысында сөз сөйлеу.

Родители студентов

1-3 курсов

келісім бойынша

 

 

3.     Әлеуметтік аз қамтылған отбасыларға бару, мінез құлқында қиындықтары бар оқушылардың ата аналарына кеңес беру.

Родители студентов

1-3 курсов

бір жыл ішінде

 

 

4.     Девиантты мінез құлыққа бейім оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді анықтау.

        1-3       

бір жыл ішінде

 

 

5.     Бейне дәріс «Темекінің адам ағзасына тигізетін зияны туралы».

1-3

келісім бойынша

 

 

6.     Презентациямен дәріс «Сіздің денсаулығыңыз сіздің қолыңызда» (Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні).

1-3

келісім бойынша

 

 

7.     Студенттермен алкоголь мен есірткінің ағзасына кері әсері туралы әңгімелесу.

1-3

келісім бойынша

 

Колледж жатақханасында тұратын студенттермен жұмыс

1.     Жатақханадағы тұрмыстық жағдайларға бейімделуге көмектесу, бірінші курс студенттерімен жеке әңгімелер жүргізу.

1

қыркүйек

 

 

2.     Студенттерді жатақханадағы бөлмелердегі психологиялық климатты зерттеу мақсатында бос уақытында жалпы жұмысқа орналастыру.

        1-3       

бір жыл ішінде

 

 

      3. Топтық әңгімелер:

 -адамгершілік ұстанымдарының өмірлік ұстанымдарын айқындау, оқу жұмысына деген көзқарас;

-жеке мәселелер туралы әңгімелер;

-алкогольді темекі шегудің уытты заттарды тарту қаупі туралы профилактикалық әңгімелер.

1-3

ай сайын

 

 

4.Психологиялық диагностика және жеке әңгімелер (сұраныс бойынша).

1-3

жұмыс кестесіне сәйкес

 

 

5.     Әңгіме ойындарының тренингтерін өткізу.

Оқушылардың өзін - өзі бағалауын, олардың қарым – қатынас мәдениетін дамыту және жалпы жағымды эмоционалды фон құру мақсатында.

1-3

бір жыл ішінде

 

Сараптамалық жұмыс

1.     Бірінші – үшінші курс студенттеріне сабаққа қатысу.

 

қыркүйек қазан

 

 

2.     Құқық бұзушылықтың алды алу кеңесінің отырыстарына қатысу.

 

келісім бойынша

 

 

3.     Колледж студенттерін оқыту процесінде психологиялық қолдау.

 

бір жыл ішінде

 

Ұйымдастырушылық – әдістемелік жұмыс

1.     Психологиялық кеңес берудің дамытушылық және түзету бағдарламаларын жасаудың психодиагностикалық әдістерін таңдауға арналған ғылыми және практикалық әдебиеттерді талдау.

 

бір жыл ішінде

 

 

2.     Оқушылармен, ата – аналармен, мұғалімдермен жеке психокоррекциялық және топтық жұмыс үшін журналдар дизайны.

 

бір жыл ішінде

 

 

3.     Студенттерді зерттейтін психологиялық карталарды толтыру және тәуекел тобындығы студенттерді жеке қолдау (топ басшыларымен).

 

бір жыл ішінде

 

 

4.     Психологиялық диагностика нәтижелерін тіркеу және талдау.

 

бір жыл ішінде

 

 

5.     Инженерлік – педагогикалық қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің мұғалімдер кеңестерінде топтардың климатын зерттеу проблемалары бойынша, сондай – ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу үшін студенттердің оқуы мен мінез – құлқындағы ауытқуларды жою туралы хабарламалар дайындау.

 

келісім бойынша

 

 

6.     Білім беру психологтарының  ОМО конференцияларының ғылыми – практикалық семинарларының жұмысына қатысу.

 

бір жыл ішінде

 

 

7.     Колледждің білім беру ортасы мен әлеуметтік – психологиялық климатын жобалауға қатысу.

 

бір жыл ішінде

 

 

 

Тәрбиелік - психолог:__________________________Кушнаренко Е. М.