Келісілді Директордың орынбасары ТЖ Б. С. Тасбулатова |
Бекітемін ШҚО ББ «Бесқарағай колледжі» КММ директоры Р.Ж.Нургалиев |
Психологиялық қызметтің 2020-2021 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
Бескарағай ауылы
2020 жыл
2020 -2021 оқу жылына арналған «Бесқарағай колледжі» КММ де психологиялық қызметтің мақсаттары мен міңдеттері.
Психологиялық қызметтің мақсаты болып табылады оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік - психологиялық климат құру және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) оқушылардың жеке және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру;
2) Қарқынды дамып келе жатқан ақпараттық қоғамдағы студенттерге сәтті әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) Психологтың жеке басын педагогикалық зерттеу негізінде әр студентке жеке көзқарас беру;
4)Студенттердің шығармашылық әлеуетін дамыта отырып, психологиялық диагностика жүргізу;
5)Студенттердің психологиялық қиындықтары мен мәселелерін шешу үшін психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;
6)Оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7) Психологиялық мәселелерді шешуде және оқыту мен тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата аналар мен мұғалімдерге кеңес беру;
8) Білім беру процесі субъектілерінің психологиялық педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Психологиялық қызметтің бағыты:
- Психодиагностикалық;
2 Түзетушілік және дамытушылық; - Кеңес беру;
- Тәрбиелік профилактикалық;
- Сарапшы;
- Ұйымдастырушылық әдістемелік.
Қызмет түрі |
Оқиғалар |
Курс |
Мерзімдері |
Ескерту |
Психодиагностикалық жұмыс |
1. Студенттерді колледж жағдайына бейімдеу бірінші курс студенттеріне арналған бейімдеу сауалнамасы. |
1 |
қыркүйек |
|
|
2. Суицидтік үрдістер қаупі бар студенттерді анықтау |
1 |
қазан |
|
|
3. Интеллектуалды қабілеттер деңгейінің диагностикасы. (Темперамент типі) |
1 |
қазан - қараша |
|
|
4. Адамның өзін -өзі бағалауын анықтау әдістемесінің деңгейі (Т.В.Дембо, С.Я.Рубинштейн) |
1 |
қараша |
|
|
5. Бірінші курсты психодиагностикалық тексеру. (Назардың есте сақтау деңгейі) |
1 |
қараша желтоқсан |
|
|
6. Мазасыздық деңгейінің диагностикасы. (Спилберг или Стерляу) |
1 |
желтоқсан |
|
|
7. Жанжалдарды басқару тәсілдерін анықтау (әдіс бойынша К.Н.Томаса) |
1 |
қантар |
|
|
8. Зиянды әдеттердің алды алу бойынша сауалнама.( нашақорлық алкоголизм темекі шегу). |
1-3 |
ақпан |
|
|
9. Сауалнаманы қолдану арқылы оқушылардың агрессивті мінез құлқына бейімділікті анықтау Басса-Дарки. |
2 |
наурыз |
|
|
10. Студенттердің шиеленіс деңгейін экспресс әдіснамасын қолдану арқылы анықтау В.А.Лещука. |
2 |
наурыз |
|
|
11. Мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде студенттердің жеке басын диагностикалау. (депрессия деңгейі). |
3 |
сәуір |
|
|
12. Бұзылу деңгейі. |
3 |
сәуір |
|
|
13. Түлектердің стресс деңгейін анықтауға арналған тест. |
3 |
мамыр |
|
|
14. Ата-аналар мен мұғалімдердің өтініштері бойынша оқушылардың терең диагностикасы. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
Түзету – дамыту жұмыстары |
1. Бейімделу кезеңінде студенттердің жеке және топтық кеңестерін өткізу. |
1 |
бір жыл ішінде. |
|
|
2. Психолоиялық тренинг топты біріктіруге бағытталған. |
1-3 |
қараша-желтоқсан |
|
|
3. Өз өзіне сенімділікті қалай дамытуға болатын психологиялық тренинг. |
1-3 |
қаңтар |
|
|
4. Сынып цикл «Мен сені өмірді жақсы көремін.» |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
5. Студенттердегі девиантты мінез құлықты болдырмауға және түзетуге бағытталған түзету сабақтары: -«Агрессивтіліктің алдын алу» -«Эмоцияларыңызды қалай басқаруға болады» - Оқыту «Мен және» |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
6. Емтиханға дайындық кезеңінде емтиханды күнделікті тәртіпте ұйымдастыруға дайындалудың ең жақсы әдісі қандай. |
1-3 |
наурыз-мамыр |
|
|
7. Оқушылармен түзету жұмыстары. (диагностикалық нәтижелерге негізделген). |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
8. Оқушылармен жеке және топтық сабақтар (сұраныс бойынша). |
1-2 |
бір жыл ішінде. |
|
|
9. Коледж тіркелген және тіркелген оқушылармен жеке жұмыс ИДН ге. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
10. Түзету сабағы «Мұғалімдер арасында эмоционалды күйіп қалудың алдын алу және түзету». |
ИПР |
келісім бойынша |
|
|
11. Мұғалімдерге психологиялық тренингтер өткізу. |
ИПР |
келісім бойынша |
|
|
12. Жас мұғалімдермен жұмыс (сөйлесулер және кеңестер). |
ИПР |
Келісім бойынша |
|
Консультациялық жұмыс |
1. Сауалнамалар мен психодиагностика нәтижелері бойынша кеңес беру. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
2. Ата аналарға отбасы тәрбиесі және ата ана мен бала қарым қатынасы бойынша кеңестер. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
3. Студенттердің қалауы бойынша және тәрбиелік психологтың бастамасымен жеке әңгімелер. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
|
4. Оқытушыларға оқу процедурасы және колледж студенттерінің тұлғааралық қарым қатынасы бойынша кеңес беру. |
1-3 |
бір жыл ішінде. |
|
Тәрбиелік – профилактикалық жұмыс |
1. Педагогикалық кеңестерде сөйлеу. |
ИПР |
келісім бойынша |
|
|
2. Сынып және жалпы колледждерде ата аналар жиналысында сөз сөйлеу. |
Родители студентов 1-3 курсов |
келісім бойынша |
|
|
3. Әлеуметтік аз қамтылған отбасыларға бару, мінез құлқында қиындықтары бар оқушылардың ата аналарына кеңес беру. |
Родители студентов 1-3 курсов |
бір жыл ішінде |
|
|
4. Девиантты мінез құлыққа бейім оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді анықтау. |
1-3 |
бір жыл ішінде |
|
|
5. Бейне дәріс «Темекінің адам ағзасына тигізетін зияны туралы». |
1-3 |
келісім бойынша |
|
|
6. Презентациямен дәріс «Сіздің денсаулығыңыз сіздің қолыңызда» (Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні). |
1-3 |
келісім бойынша |
|
|
7. Студенттермен алкоголь мен есірткінің ағзасына кері әсері туралы әңгімелесу. |
1-3 |
келісім бойынша |
|
Колледж жатақханасында тұратын студенттермен жұмыс |
1. Жатақханадағы тұрмыстық жағдайларға бейімделуге көмектесу, бірінші курс студенттерімен жеке әңгімелер жүргізу. |
1 |
қыркүйек |
|
|
2. Студенттерді жатақханадағы бөлмелердегі психологиялық климатты зерттеу мақсатында бос уақытында жалпы жұмысқа орналастыру. |
1-3 |
бір жыл ішінде |
|
|
3. Топтық әңгімелер: -адамгершілік ұстанымдарының өмірлік ұстанымдарын айқындау, оқу жұмысына деген көзқарас; -жеке мәселелер туралы әңгімелер; -алкогольді темекі шегудің уытты заттарды тарту қаупі туралы профилактикалық әңгімелер. |
1-3 |
ай сайын |
|
|
4.Психологиялық диагностика және жеке әңгімелер (сұраныс бойынша). |
1-3 |
жұмыс кестесіне сәйкес |
|
|
5. Әңгіме ойындарының тренингтерін өткізу. Оқушылардың өзін - өзі бағалауын, олардың қарым – қатынас мәдениетін дамыту және жалпы жағымды эмоционалды фон құру мақсатында. |
1-3 |
бір жыл ішінде |
|
Сараптамалық жұмыс |
1. Бірінші – үшінші курс студенттеріне сабаққа қатысу. |
|
қыркүйек қазан |
|
|
2. Құқық бұзушылықтың алды алу кеңесінің отырыстарына қатысу. |
|
келісім бойынша |
|
|
3. Колледж студенттерін оқыту процесінде психологиялық қолдау. |
|
бір жыл ішінде |
|
Ұйымдастырушылық – әдістемелік жұмыс |
1. Психологиялық кеңес берудің дамытушылық және түзету бағдарламаларын жасаудың психодиагностикалық әдістерін таңдауға арналған ғылыми және практикалық әдебиеттерді талдау. |
|
бір жыл ішінде |
|
|
2. Оқушылармен, ата – аналармен, мұғалімдермен жеке психокоррекциялық және топтық жұмыс үшін журналдар дизайны. |
|
бір жыл ішінде |
|
|
3. Студенттерді зерттейтін психологиялық карталарды толтыру және тәуекел тобындығы студенттерді жеке қолдау (топ басшыларымен). |
|
бір жыл ішінде |
|
|
4. Психологиялық диагностика нәтижелерін тіркеу және талдау. |
|
бір жыл ішінде |
|
|
5. Инженерлік – педагогикалық қызметкерлердің әдістемелік бірлестіктерінің мұғалімдер кеңестерінде топтардың климатын зерттеу проблемалары бойынша, сондай – ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу үшін студенттердің оқуы мен мінез – құлқындағы ауытқуларды жою туралы хабарламалар дайындау. |
|
келісім бойынша |
|
|
6. Білім беру психологтарының ОМО конференцияларының ғылыми – практикалық семинарларының жұмысына қатысу. |
|
бір жыл ішінде |
|
|
7. Колледждің білім беру ортасы мен әлеуметтік – психологиялық климатын жобалауға қатысу. |
|
бір жыл ішінде |
|
Тәрбиелік - психолог:__________________________Кушнаренко Е. М.